site creation software



FORRETNINGSBETINGELSER
Health Tech Bridge

Jeg påbegynder aldrig en opgave uden en skriftlig aftale.
Alle aftaler er bindende, med en betalingsfrist på otte dage.
Du er sikret, at dine projekter prioriteres af mig når aftalen er indgået og at jeg kan arbejde på din virksomhedsadresse eller hjemmefra afhængig af opgaven. Når jeg arbejder på din virksomhedsadresse, stilles en arbejdsplads samt et mødelokale efter behov til rådighed til mig. Det kan endvidere være hensigtsmæssigt, hvis I også stiller en mailadresse samt evt. telefonnummer til rådighed, så alle korrespondancer bevares i virksomheden efter opgaven er udført, men det er op til jer.

Jeg eller mine samarbejdspartnere kan ikke drages til ansvar
for resultatet af vores arbejde, herunder om rådgivningen resulterer i salg,
eller at en juridiske godkendelse opnås.


Du kan altid kontakte mig via e-mail hvis du har spørgsmål:
pernille@healthtechbridge.dk

ARBEJDSTID 

Mine arbejdstid er på hverdage som udgangspunkt fra kl. 8.30 til kl. 16.00,
men kan være fleksibel efter jeres behov.
Jeg planlægger selv min arbejdstid i forhold til de aftalte opgaver.
Alle eksterne møder planlægges efter jeres kalendere.
Vi afholder løbende statusmøder, som aftales nærmere efter jeres behov. 
Ved fysiske møder indgår transporttid som arbejdstid og transport/
parkeringsudgifter faktureres særskilt efter statens takst/bilag. 

Du kan til enhver tid få oplyst mine ferieplaner eller anden aktivitet og
jeg opretter altid autosvar på mail, hvis jeg ikke er tilgængelig.

AFLYSNINGER
Alt arbejde, herunder rådgivning og konsulenthjælp, der aflyses mindre end 14 dage før det skal finde sted, faktureres med 100 % af beløbet, men hvis der aflyses 30 dage før det skal findes sted, faktureres kun 50% af beløbet. Hvis arbejdet flyttes til en anden dato mindre end en måned før det skal findes sted, faktureres der 25% oveni den aftalte pris.

Health Tech Bridge

CVR 40 47 98 48

Mobil

+45 20 22 28 25